SOL FRAMKALLAR SHOPPINGBEGÄR

2012-03-07 / 23:11:36
Nu när våren börjar smyga sig på börjar det verkligen klia i mina shoppingfingrar. Och det är INTE bra! Jag borde verkligen hålla i de pengar jag har. Men när solen och sakta men säkert värmen kommer komma så vill man ju ha lite nya fräscha kläder, inte sant?
Men det gäller väl att försöka hindra sig själv. Kolla kan man ju alltid göra, även om det är riktigt trist att enbart titta på kläder för att sen inte köpa dem.....
Ilandsproblem, jajjemen.
På tal om något annat så vill jag att det ska bli fredag, typ nu. Har inte träffat min pojk på snart en vecka, ok det är inte jättelängesen men det känns så. Men snart så!
Kanske dags för sängen. Imorgon blir det jobb och innan dess ska det både hinnas städas och plugga måste jag också göra, så.... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0