VARDAGSLYX

2012-01-27 / 09:24:45

Inatt har jag sovit mer än föregående natt, skönt. Den där hostmedicinen hjälpte. TACK gode gud för det!
Det där med hosta är inte min grej, fy tusan.

Nu känner jag mig relativt utvilad iallafall. Om någon timme ska jag till Jennifer och fixa mina naglar. Man känner sig lite finare med fina händer/naglar. (iallafall jag). Det får vara värt de pengarna, för det är ju inte direkt jättebilligt. Mer planer än så har jag inte idag. Kan hoppas på att åka till Kristianstad ikväll, men vi får se hur det blir med det. Annars får jag försöker sysselsätta mig något annat sätt.

Såg att maskinen släpper ny singel idag, jag är spänd på hur den ska vara.
Vill höra den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0