FÖRÄNDRING

2012-01-22 / 18:38:35

Lite förändring är väl aldrig fel. Även om den inte kommer just i denna stund.
Blir till 99,9 % chans flytt till Kristianstad till höst. Innan dess funderar jag på att bo hemma hos mamma och pappa över sommaren, och spara in lite pengar. Känns som en bra idé faktiskt. När det är tidsbegränsat så lär det inte vara några större problem. Man är ju antagligen inte hemma så mycket i sommar ändå.

Vi får väl se hur det blir med allt.
Livet flyter iallafall för tillfället på. Och jag gillar det.

Ny kurs imorgon, folkhälsoarbete. Kan nog bli en intressant kurs tror jag.
Börjar 2 av 6 terminer. Tiden går galet fort..

Kommentarer
Mia

Nu har jag med skaffat blogg! ;D Vad roligt med flytt! :D Egen lägenhet då eller tillsammans med kärleken? :)

2012-01-24 21:56:43
URL: http://emmamariakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0