ERSÄTTER ALKOHOL MED COLA

2012-01-28 / 18:14:35

Just nu är jag helt dödstrött. Inte okej en lördagskväll. Men det ska bli ändring på det.
Blir ut en runda ikväll och dansa lite. Dock blir det nykter utgång, har varit sjuk hela veckan så alkohol känns inte som en bra idé. Kan nog bli lika roligt om inte roligare ändå! Är det bara rätt sällskap så.

Annars har dagen varit lugn. Vaknade av en sjungande pojk imorse, ätit lite godis & varma mackor till frukost. Fortsatte hem för en fika med Josefine & Frida, alltid lika trevligt.
Nu väntar jag på ett stycke Josefine, och jag ska väl få tummen ur röven och göra mig lite iordning kanske. Energinnivån är ganska låg just nu.

... Men med lite musik så kan jag nog bli lite mer taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0