BARA FÖR ATT

2012-01-17 / 14:36:14
1. Hur gammal är du om 5 år? 26
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Johanna & Linn
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Green Zone
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Rebecka
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Grattis på födelsedagen bästa du. Hoppas du får en bra dag <3"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men mest sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Först 07.00 sen 09.00
13. Vilken är din favoritjulsång? Hm, ingen aning
14. Vilken är din favoritplats? Har inget speciellt ställe, runt mina nära och kära
15. Vilken plats föredrar du minst? Don't know
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ett bra jobb, en familj och bor i ett hus någonstans
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att jag alltid trodde att det låg någon under sängen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? -
19. Hur stor är din säng? 140
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om jag sover själv eller ej. Sover jag själv, så sover jag med kläder på. Är frusen.
22. Hur många kuddar har du i din säng? 4.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vilka städer har du bott i? Bara Karlshamn
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Både ja & nej. Beror på situationen
27. Vilken är din favoritglass? Polka
28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag vet faktiskt inte
29. Tycker du om kinamat? Ja, men föredrar Thai
30. Tycker du om kaffe? Att jag gör
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Sidan som är mot väggen, så i mitt fall höger
33. Kan du spela poker? Litegrann
34. Tycker du om att mysa/kela? Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, 2 - 3 personer
37. Vill du ha barn? Ja, minst 2 max 3
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej det har jag inte
40. Föredrar du havet eller basängen? Havet, absolut!
41. Vad spenderar du mest pengar på? Fika och kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Det kan jag inte påstå
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Bonde söker fru
44. Kan du rulla med tungan? Ingen aning?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att säg, men jag & jennifer har samma typ av humor
46. Sover du med gosedjur? Nej det gör jag inte
47. Vad har du för ringsignal? En helt vanlig, ingen låt eller så
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en jättefin klänning jag fick från min gamla dagisfröken
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En presentbox
50. Flirtar du mycket? Inte direkt, har bara en person jag flitar med nu.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men kan säkerligen lära mig
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix, det har jag inte
53. Vilken var den senaste boken du läste? "En gammal kärlek"
54. Läser du någon dagstidning? Ibland, när jag är hos mamma och pappa
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej, det gör jag inte
56. Dansar du i bilen? Nej, men diggar
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Plugg
59. När var du senast i kyrkan? Tror det var begravning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0