VÄLFÖRTJÄNT

2011-11-13 / 19:29:42

Äntligen satt mig i soffan i min onepiece, ska inte röra mig ur fläcken mer ikväll. (förutom ut till köket möjligtvis).
Kvällen igår var väldigt lyckad, jag hade jätteroligt. Dansade nästan konstant hela kvällen, det bästa med att gå ut, om det är bra musik dvs.
Av någon konstig anledning händer det nästan alltid något komiskt när jag och josse går hem till mig efter en utekväll. Kan bara säga hick-hanna & porr-josse. Bra är vi, och kul hade vi.

Mådde mindre bra imorse, men det fick vara värt det. Även hunnit med att jobba lite idag, sen varit hemma hos mamma & pappa, och ätit lite. Och nu som sagt, soffan är min bästa vän ikvälll. Kanske öppnar pluggböckerna lite, eller så lämnar jag det till morgondagen. Låter mer lockande. Mm.. får nog bli så.


en extremt gammal bild på mig och josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0