JULMUSIK ÄR NÅGOT AV DET BÄSTA

2011-11-08 / 08:09:50

Sitter och väntar på att gå till tåget, och åka till skolan.
Dags för en ny kursstart idag, Livsstilsfaktorer och folksjukdomar. Jag tror den kursen kan bli väldigt intressant faktiskt, men verkar vara en hel del plugg. Men är väl värt det.

Påtal om min rubrik, julmusik. Sitter och lyssnar på det just nu.
Jag älskar julmusik. Är det inte mysigt? Jag bara längtar till julen nu. Jag tror inte jag kan komma på en negativ sak med julen, faktiskt. Vara nära familjen, snön, maten, stämningen och såklart lite julklappar. Och såklart en sak till, GLÖGG. Hur gott är det inte?! Åh.

Hör och häpna, men några av justin biebers nya jullåtar är faktiskt värda att lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0