EVENTUELL FLYTT SENARE

2011-11-18 / 16:41:02

Precis kommit hem från Kristianstad. Haft skola och efter skolan så träffade jag Johanna. Var evigheter sen jag såg henne. Vi åt lunch, gick en runda på stan och tog en kaffe på ett mysigt fik. Jag hade nog faktiskt ändå kunnat tänka mig att flytta till kristianstad så småningom, möjligtvis nästa år. Den som lever får väl se hur det slutar.

Ikväll blir det lugna puckar som gäller. Har tvätttid, sen kommer Josefine så blir det lite fredagsmys. Man orkar knappt någonting annat på fredagar. Men före det ska jag hem till mina kära föräldrar och äta middag, (som vanligt). De är dom!

En riktigt gammal bild på mig & Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0