WORK OUT

2011-12-01 / 19:40:09

Min dag har bestått av en fika med 3 fina tjejer, en runda på stan där jag inhandlat ännu en julklapp. Effektiv, jajjemen! Nu har jag inte så väldans många klappar kvar.
Efter fikan gick jag hem och pluggade lite, när jag tröttande på det så drog jag till gymmet en runda. Körde crosstraning och tränade lite mage. Skönt som attan!

Sen har jag varit hemma hos mamma och pappa, ätit lite och gjort världens godaste kola. Finns nog ingen som slår den, mums!

Nu sitter jag fram halv åtta hos mig, med en mugg glögg med smak och chili & choklad. Inte helt fel.

Kommentarer
jeanette

sv: eller hur, hur jäkla bra som helst!



hur är läget stumpan? kommer hem runt den 21, du&jag&jennifer en kväll då? <3



2011-12-01 20:36:02
URL: http://janets.se
jeanette

vad bra stumpis! men neeeeeeeeeej, skit också. vet inte riktigt hur länge jag stannar, har inte bestämt mig än. beror lite på hur "kul" det är att vara hemma haha. men om jag stannar längre än 26 så är en dejt obligatorisk.

annars får vi ta det en annan gång. <3

2011-12-01 20:41:25
URL: http://janets.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0