STOCKHOLM

2011-12-22 / 08:38:03

Om en stund sätter jag, mamma & pappa oss i bilen mot Stockholm.
Blir en mysig och lugn julhelg där uppe. Det ser jag framemot. Längesen jag träffade dem nu.
Det är också skönt att komma bort härifrån några dagar, det var ett litet tag sen man åkte iväg på något roligt, så det tycker jag att jag förtjänar.

Skrev även min sista tenta innan jul, igår. Så nu har jag jullov i 2 veckor, galet skönt. Att slippa tänka på något som har med skolan att göra.

Nu ska jag packa det sista, sen är det bara tuta och köra.
Dock är det lite trist att alla mina vänner som bor på andra ställen, kommer hem över jul. Och jag åker bort. Men det får vi ta igen en annan gång.
PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0