LUCIA

2011-12-13 / 06:37:32

13 december idag. Vilket innebär Lucia. Det hade faktiskt varit mysigt att gå till kyrkan,
och kolla lite på lussefirandet. Får se om jag orkar det efter skolan.
Nu är det bara 1 dag tills jag fyller år. Tänk vilken skillnad det är när man var liten och tills nu. När man var liten var man helt exalterad flera dagar innan, inte riktigt samma sak nu även om det är kul med lite uppvaktning.

Idag blir det en lång dag i skolan. Men nu är det inte länge kvar tills vi får lite jullov.
Ska bli väldigt skönt, och roligt att komma upp till Stockholm några dagar. Saknar min bror & catarina.

Nu ska jag äta upp min frukost och fixa till mig inför skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara mina uppgifter

Mailadress

Blogg/Hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0